لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
به بازیکنانم افتخار می کنم / یوونتوس شایسته احترام است

به بازیکنانم افتخار می کنم / یوونتوس شایسته احترام است

یوونتوس ایتالیا توانست با بازی حساب شده در خانه خود با نتیجه 1-2 پیروز شود و با هموار کردن راه رسیدن به فینال ، منتظر بازی برگشت در مادرید شود .

آلگری سرمربی یوونتوس در پایان بازی و پیروزی ارزشمند برابر رئال به سوالات خبرنگاران در مورد این جدال حساس توضیح داد .

" ما عالی بازی کردیم و کاملا شایستگی این پیروزی را داشتیم. در ابتدای بازی بخوبی بازی را شروع کردیم و توانستیم گلزنی هم کنیم . می توانستیم در ادامه هم بازی را کنترل کنیم اما بر روی اشتباه در جایگیری گل خوردیم "

" بسیار خوشحالم ، هم از نتیجه و هم بازی که انجام دادیم. بازیکنان من با نهایت شایستگی و قدرت بازی کردند و پیروز شدند و این چیزی نبود که مقابل رئال به سادگی کسب کنیم "

" ما می توانستیم نتیجه را بهبود ببخشیم و فرصت گلزنی بیشتر هم داشتیم ، البته این نتیجه هم می تواند ما را با یک بازی منطقی در مادرید به فینال برساند . باید تا آن بازی بر روی نقاط ضعفمان بیشتر کار کنیم "

یووه در دقایقی تماماً دفاع می کرد ..

" ما دقایقی تحت فشار بودیم اما سعی کردیم که در دفاع هم بی نقص باشیم. البته گفتم که اشتباهاتی داشتیم ولی در کل خوب بازی کردیم. ما نمی خواستیم که عقب بازی کنیم و این را به بازیکنانم هم گفتم "

" در نیمه دوم بیشتر حمله کردیم و از فضاها استفاده کردیم، این چیزی بود که باید انجامش می دادیم و ما بدنبال دفاع مطلق نبودیم. البته من می خواستم که دفاع خوب و با برنامه از بازیکنانم مقابل ستاره های رئال ببینم "

" ما در نیمه دوم بیشتر حمله کردیم و چندین موقعیت داشتیم، تک به تک یورنته و ضربه سری که او در انتهای بازی می توانست تبدیل به گل کند "

" هنوز هم برای آن متاسفیم و می گویم که فرناندو باید آن را گل می کرد، موقعیت خوبی بود که از دست رفت و می توانستیم در خانه رئال با آسودگی بیشتر بازی کنیم. اگرچه باید آن را فراموش کرد "

چی جیزی در بازی امشب یوونتوس بیشتر دیده شد ؟

" اینکه بازیکنان من به درک بالا و بلوغ زیادی رسیده اند و بسیار منسجم بازی می کنند. فرصت های مناسب برابر تیمی قدرتمند که قهرمان سال قبل است اما ما نشان دادیم که چه رویایی در اروپا داریم "

بازیکنان شاخص شما ؟

" همه فوق العاده بودند. اما پیرلو عالی بود و نظم زیادی به میانه میدان داد. همچنین بونوچی در دفاع و البته کیلینی که با قدرت و تعصبی مثال زدنی بازی می کند. یوونتوس به چنین بازیکنانی افتخار می کند "

تعویض استورارو و آوردن پریرا ؟

" بله، استورارو بازی خوبی انجام داد و در دفاع خوب بود. او در نیمه اول و تا لحظه ای که در زمین بود عالی بازی کرد اما برای تحرک بیشتر در آن دقایق و نظم بیشتر در آن دقایق پریرا وارد شد. فراموش نکنیم که استورارو بازیکن جوانی است که بازی خوبی مقابل رئال انجام داد "

آوردن بارتزالی ؟

" او یک تعویض طلایی برای ما بود، باید ریسک می کردم و یکی را بیرون می گذاشتم. او به عنوان بازیکن تعویضی عالی بازی کرد و زمانی که در دقایق انتهایی بودیم و بونوچی کارت گرفته بود ترجیح دادم بارتزالی او را بیشتر کمک کند "

پوگبا ؟

" او بازیکن بسیار خوبی است، اما ما امشب هم فوق العاده بودیم و دیدید که پسران من چگونه بازی کردند. البته او در خط هافبک توازن و قدرت را بالا می برد و نمی توان از نفع او چشم پوشی کرد "

او چه زمانی بر می گردد ؟

" او امروز باز هم وضعیتش بررسی شد و نتایج خوب بوده، امیدواریم که پنج شنبه به تمرینات گروهی ما برگردد و آماده بازی با رئال در مادرید شود "

" امشب مطمئنا یک شب به یادماندنی برای همه ما و باشگاه یوونتوس بود، فقط می گویم که شب به یادماندنی را ساختیم و حالا می خواهم آن را تا رسیدن به فینال ادامه دهیم. بازیکنان من شایستگی خود را با غلبه بر رئال نشان دادند "

" ما پس از قهرمانی در لیگ در اینجا هم موفق بودیم، از بازیکنانم خواستم که خوشحالی زیادی نکنند و به این بازی فکر و تمرکز کنند زیرا می خواستیم با خیال آسوده پس از این بازی از قهرمانی بگوییم "

" چیزی که مشخص است این است که یوونتوسی ها امشب کار بزرگی انجام دادند و قدرت و سطح فنی بالای خود را نشان دادند، بازی در مادرید آسان نیست ولی ما با تلاش برای رسیدن به هدفی که داریم به دنبال موفقیت در بازی برگشت می گردیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: